Kombinace užívání
Leo
Dobrý den, syn (29) užívá dlouhodobě několik měsíců Bensedin a k tomu přidal před 5 měsíci šňupání heroinu. Dostal se do stavu, kdy s tím hodlá skoncovat, navštívil i terapeuta. Nyní je doma a abstinuje. Heroin vzal naposledy před 4 dny, ale stále vyžaduje Bensedin a tvrdí, že u něj musí snižovat dávku postupně a nemůže skončit naráz jako u heroinu.Co je správně a nakolik je tato kombinace při odvykání nebezpečná? Abstinenční příznaky - šílený průjem a zvracení měl 1. dva dny, nyní je spíše apatický a stěžuje si na šílenou bolest těla a pocit, že nemůže dýchat.říká, že je to šílené a nevydrží to.Děkuji za odpvěď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Leo, dobrý den,
Váš dotaz jsem s ohledem na položený dotaz přidělila MUDr. Ehrenbergerové, ta se k němu prozatím díky pracovní vytíženosti, bohužel nedostala. Před momentem jsem odpovídala n Váš další dotaz, z čehož vyplívá, že syn je již po detoxu, takže reakce na fyzický stav, je zřejmě už teď bezpředmětná.
V dalším příspěvku zmiňujete psychický propad, je potřeba to vydržet a hovořit o všem co je třeba s terapeutem. Jak často syn na konzultace chodí?
Čeká ho teď náročné období, pokud bude potřebovat, může se ozvat i on.
Držíme palce!
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová (koordinátor)