Jak dlouho se drží droga v těle
Andílek
Zdravím mám dotaz...jak dlouho se drží pervitin v těle když ho člověk např.mesic bral pravidelně? Dá se zjistit testem ze slin když 3 až 4 týdny před testem přestanu drogu užívat? A je možné aby byl díky mému užití drogy byl pozitivní i přítel když drogu neužil? Mockrát děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
uvádím orientační údaje:
Pervitin
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Musíte, ale brát v potaz, že toto jsou pouze orientační údaje. Vždy záleží na několika dalších aspektech:
1. na intenzitě předešlé konzumace
2. na kvalitě drogy
3. na organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourávání toxických látek z těla vypořádat
Nikdy proto nelze předem říct, kdo kdy bude již zcela beze stop, je to vždy velmi individuální. Pokud chcete mít jistotu, že jste v pořádku, můžete si sama zakoupit volně prodejný test (v lékárnách, test na amfetamin, cca 100,-) a test si v domácích podmínkách provést, použití je obdobné jako test na graviditu.
Netuším, do jakých potíží jste se dostala, kdo a proč Vás bude testovat, ani co Vám hrozí v případě pozitivního testu. Každopádně skutečnost, že budete mít test v pořádku, ještě neznamená, že drogy nejsou problém.
Pokud bychom mohli pomoci i nějak jinak, napište více. Můžete využít i tvz. ,,skryté poznámky", která není součástí veřejného webu.
Pokud přítel drogy nebere, tak se na něj ,,přenést" nemohou.
Zatím se mějte hezky. Pokud budete potřebovat, ozvěte se.
S pozdravem, MK