Toxicka psichoza.
Buh
Dobry den kamaradka uz to nezvlada nikam nechce jit a mysli si ze to zvlada ale ocividne to tak neni v tuhle chvili resim jak ji poslat na leceni tohle uz je jedinavarianta mam zavolat sanitu a jak jim to mam podat .dekuji za odpoved.

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím,
ano, Váš předchozí dotaz si pamatuji, mrzí mi, že se situace nelepší.
Pokud kamarádka pomoc odmítá a Vy máte dojem, že je v ohrožení zdraví či života nebo svým jednáním ohrožuje okolí, můžete zavolat záchranný systém. V takových situacích může být takto ohrožená nebo ohrožující osoba převezena na psychiatrii, kde je po dobu, než odezní akutní stav. Nejedná se tedy o klasickou léčbu závislosti, s tou je potřeba souhlasu dané osoby. Pokud lékaři usoudí, že stav hospitalizovaného se nelepší, mohou pak požádat soud o prodloužení hospitalizace. To jsou, ale většinou případy, kdy je s diagnózou závislosti spojena další závažná psychiatrická diagnóza.
Stačí to takto? Napište, jak to dopadlo!
MK