Pokračování-problémy se synem
Eva
Děkuji za velmi rychlou odpověď na můj problém. Co nového od mého prvního zjištění, že syn kouří marihuanu? Poptala jsem se po okolí a byl mi doporučen Institut pro rozvoj rodiny v Praze, kde se nejen touto problematikou zabývají. Syna jsme začali vozit pravidelně na "skupinu", kde s ním o jeho problémech velmi citlivě hovoří.V tomto věku je velmi silně ovlivnitelný hlavně kamarády a já doufám, že ho také tyto sezení navedou na cestu zpět. Jsem velmi ráda, že u nás existují centra jako je to Vaše, kde vlastně velmi rychle reagujete na problémy, které mi rodiče si tak neradi připouštíme a vlastně o nich nechceme slyšet dokud nás důkazy "neposadí na zadek". Dnešní doba je tak zblázněná, že zapomínáme jak důležité pro nás naše děti jsou a že žádné peníze a ani kdovíjaké bohatství nemůže nahradit osobní přístup k dětem - to znamená získat si jejich důvěru a respekt a prožívat si s nimi jejich starosti a radosti. Věřte,že stačí jeden jediný měsíc,kdy nemáme zrovna moc času,jsme přetažení z práce a přestaneme svým dětem naslouchat. A oni? Strašně rychle si za nás najdou náhradu a to většinou v partě, která jim posiluje jejich sebevědomí, na které jsme mi pozapomněli. Věřím, že se mi syna podaří vrátit zpět. Asi to bude trvat nějaký ten měsíc,možná rok, ale co by byl život bez něho? Eva

Odpověděl: Monika Krejčová
Dobrý den! Jsem moc ráda, že se znovu ozýváte a že nám sdělujete skvělou zprávu a to tu, že se Vám podařilo začít řešit synovi problémy za pomoci odborníků a že v tom opravdu nejste sama. A společně s Vámi doufám, že vše dobře dopadne. Celá ta cesta, která povede ven, bude vyžadovat Vaši velkou trpělivost, pečlivost, stání si zatím na čem se se synem dohodnete atd., ale to Vám jistě již v IVRu řekli a na tuhle cestu Vás buďto právě vybavují či vybavili. Tak hodně štěstí, pevné nervy a nezapomínejte v těch všech starostech na Váš osobní život!!! Nashledanou Monika Krejčová