Pervitin
Pavla
Dobry den ,ma dcera 23let zijici semnou ve spolecne domacnosti se zacala stykat s klukama drogystama.Prestala chodit do prace je na nemocenske a porad si ji prodluzuje trva to asi mesic .Prestala spat a vubec chodit domu i vecer 2dny ji nevidim pak prijde sfetovana chova se divne v kabelce jsem nasla pervitin rekla mi to ,ale ze to neni jeji .Prestala cokoli delat .Neda se s ni komunikovat .Pred par dny jsem dostala anonym,ze dcera bere pervitin jezdi autem pod vlivem .Nevim co mam delat je to umorne nechce to resit po dobrem ani po zlem jsem uz vycerpana a unavena jsem samozivitelka a musim chodit do prace .Mela bych ji vyhodit z bytu ?Dekuji za odpoved

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
odpověď na Vašii otázku není vůbec jednoduchá. V každém případě je ale jasné, že Vy byste potřebovala udělat něco, cokoliv, abyste neměla pocit bezmoci a vyčerpání. Je potřeba další kroky dobře promyslet. Proto bych doporučovala zajít do některého z center, která nabízí pomoc rodinám uživatelů, a tam probrat celou situaci podrobně. Nejlépe si tak ujasníte, jaké jsou Vaše možnosti, vše naplánujete a měla byste i podporu během celého "boje", který Vás nejspíš čeká. Rozhodně bych to neodkládala, čím dříve dáte dceři nějaké hranice, tím lépe. Možná se Vám hned nepodaří vytrhnout ji ze spárů drog, ale rozhodně ušetříte mnoho svých sil, které se Vám budou hodit, až bude opravdu pomoc chtít a potřebovat.
Pokud byste nevěděla, kam se obrátit, dejte prosím vědět, kde by to mělo být. Ráda vám nějaké kontakty pošlu.
S pozdravem
Jana Žáková