rizeni
hsjdbkdb
Chtela jsem se zeptat kdys nekdo sedne za volant a den pred tim jsi vzal tramal a druhy den zasedl za volant muze prit vo ridicky prkaz dekuji za odpoved

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
nepíšete nic o velikosti užité dávky tramalu, ani jeho formě (existuje retardovaná, tedy s postupným uvolňováním), ani není jasné, kdo vlastně tramal užívá a z jakého důvodu, zda jde o jednorázové užití nebo opakované užívání, zda je lék napsaný lékařem či nikoli. Nemluvě o tom, že není jasné, v kolik hodin by tramal užil, ani za jak dlouhou by mu policie dělala testy. V neposlední řadě hraje roli i stav orgánů, které drogu v těle metabolizují a podílí se na jejím vyloučení z těla. Všechny tyto proměnné mají vliv na to, jak by reagoval nebo nereagoval případný test a tedy i na to, co by se mohlo dít dál.
Takže obecně - možnost, že bude mít dotyčný problém, tu je. Nejspíš bude při silniční kontrole hodně záležet i na tom, jak bude vypadat a s policií komunikovat, podle toho pak policie může vyžadovat testy.
Snad tedy alespoň takto. Kdyby bylo potřeba, znovu napište.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.