Rada
Pavla
Dobrý den
Jem máma drogově závislého syna.Má už problém docela dlouho,také chodí na léčbu ambulantě.Jen já asi taky potřebuju pomoc.Nevím ,jak a kdy zase příjde ,v jaké naládě.Z koušela jsem ho vyhodit ,jen příjde a brečí.Tak ho zase pustím domú.Asi bych potřebovala taky někam chodit.
Děkuji za odpověd Pavla xxxxxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Pavlo, dobrý den.
Vaše příjmení jsem záměrně umazala, zachováváme anonymitu všech pisatelů.
Najít si pomoc i pro Vás je důležité, dobře, že jste napsala. Netuším odkud jste, naše Poradna pro rodiče sídlí v Praze, tak nevím, zda Vám tento kontakt k něčemu bude. Objednat se můžete telefonicky nebo i zde přes tuto poradnu, pokud napíšete Vaše časové možnosti.
Pokud jste odjinud, tak napište prosím znovu a uveďte jaká města máte poblíž, pokusíme se Vám najít vhodné zařízení.
Poradna pro rodiče, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234
GSM: DOČASNĚ MIMO PROVOZ
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba zařízení:
Po :  9:00 - 19:00
Út - Čt : 9:00 - 17:00
Pá :  9:00 - 15:00
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Mějte se zatím hezky, MK