Drogy
Lucie
Dobrý den, potřebuji urgentně poradit. Můj přítel je ve velmi špatné situaci a bohužel začal šňupat.
Bohužel je to Španěl a mluví i anglicky. Můžete mi prosím poradit kam se mám co nejrychleji obrátit?
Sám požádal o pomoc..
Děkuji Lucie

Odpověděl: Amrit Sen
Lucie, zdravím Vás,
díky za důvěru, chápu Vaši starost o přítele.
Napište, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty na odborníky v dosahu obratem pošleme.
Důležité bude i lépe popsat, co zmíněnou "velmi špatnou situací" míníte, od toho se může odvíjet naše relevantní, lépe zacílená odpověď.
Citlivější údaje můžete uvést do skryté poznámky, nebo bude li to Vaším přáním, nezveřejníme naši další komunikaci vůbec.
Pošleme kód, po jehož vložení na patřičné místo úvodní stránky poradny, se dotaz i odpověď znázorní jen a pouze Vám.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.