Pervitin peří piko perník
Vree
kód:107025 Děkuji Vám za Vaši pomoc a velmi si jí vážím,ale postupem času docházím k názoru,že problém nebude možná ani tak v tom pervitinu (tedy pokud jej skutečně užívá,jak se domnívám) ale asi v nás obou. Jsem z toho vztahu již velmi unavený a navíc se u mne projevují docela sebedestrukční stavy,kdy když přítel nereaguje na moje vzkazy,jsem ve velmi silné depresi a opíjím se téměř denně. S ním je mi krásně a cítím,že dokážu téměř cokoliv na světě (on tvrdí totéž-nabízí se otázka,proč moji společnost vyhledává tak zřídka),ale když cítím jeho nezájem,jsem na dně. Téměř bych to přirovnal k droze. On je má droga.Jsem z toho sám zmatený a patrně je to problém na jinou poradnu Děkuji Vám za pomoc a držím Vám palečky v další práci. Vám i Vašim klientům. Vree. PS-za onen "přehmat" se samozřejmně netřeba omlouvat.

Odpověděl: Bára Orlíková
Víte, všechno co se týká vztahů, zvlášť když je to propletené ještě s možnými drogovými problémy, tak je složitější než to na první pohled vypadá. Jakmile totiž do vztahu vstoupí závislost v podobě drog, tak se celý vztah promění a je závislostí vlečený. Možná, že je to opravdu na "jinou poradnu". Tím myslím, že vy se asi na kontakty, které jsem vám v předchozí odpovědi, obracet nebudete. Ale ze zkušenosti vím, že když se člověk příliš mnoho trápí, je zmatený, neví co dělat a má chvíle, kdy se cítí úplně na dně, zvlášť v souvislosti se vztahy, tak je prostě lepší to probrat s někým z odborníků. Sice jen z těch útržků, co píšete, ale mám pocit, že bych být vámi asi zkusila někoho z psychoterapeutů. Určitě by se vám ulevilo, mohl byste si v bezpečí a s jistotou, že se informace, které řeknete, nikam dál nedostanou, o tomhle všem popovídat, otevřít důležité věci, zorientovat se v sobě, v tom co se s vámi a kolem vás děje... Je to na vás, zvažte to. Pokud jde o oblast Brna, myslím, že jsme schopni pro vás najít někoho z kolegů psychoterapeutů, na kterého bychom vám mohli doporučit kontakt. Takže i já vám držím palce a pokud usoudíte, že byste o ten kontakt měl zájem, tak zas napište.