prosba o radu
dana
Dobrý den, prosím o radu ve smyslu, na které nejbližší pracoviště se obrátit se žádostí o pomoc při řešení pravděpodobné drogové závislosti našeho syna. Popsané příznaky na Vašich stránkách se bohužel nápadně shodují s naší současnou situací. Jsme z Jaroměře. Děkujeme za pomoc a za zprávu.

Odpověděl: Bára Orlíková
Jediný kontakt, který by mohl být pro vás dostupný, je Kontaktní a krizové centrum Archa v Náchodě, Čechova 342, PSČ 547 01, Kontaktní osoba: Mgr. M. Petreková, tel 491427818, fax: 491427818, provozní hodiny: po - čt 10.00 - 18.00, pá 10.00 - 16.00. Pokud byste si chtěla vyhledat kontakty v celém královehradeckém kraji, můžete využít databázi pod kolonkou Kontakty v levém sloupci našich stránek. Neznám sice vaši situaci a ani nevím, kolik je synovi let, ale v každém případě je důležité s ním o svých obavách a podezření nejprve mluvit, neztratit jeho důvěru tím, že budete podnikat kroky, o nichž s ním nebudete komunikovat. Někdy se stane, že podezření nemusí být oprávněné, jen se dospívající chovají občas podivně, aniž by brali drogy. Ale rozumné je se o tom poradit s odborníky, jak to máte v úmyslu. Držím vám palce. Kdykoli znovu pište.