Marihuana
táta
Nasli jsme nasi 17 lete dceri nekolik "cigaret", pry eukalypt, ubalenych z nejakych listu, ve kterych jsou jeste nejaka pravdepodobne rozsekana seminka. Jak vypada marihuanovy joint a existuji nejake "eukalyptove" cigarety balene v listu. Resp. jak bych poznal, ze se jedna o marihuanu. Dekuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Doufám, že vás to trochu uklidní, eukaliptové cigarety balené z listu skutečně existují. Jsou kratší než normální cigarety, mohou mít konický tvar, hnědou barvu a na jednom konci bývají převázané nití. Prodávají se legálně, dají se sehnat v obchodech s orientálním zbožím. Marihuanový joint vypadá jinak, je balený obvykle z klasických cigaretových papírků, ne do konopných listů. Nicméně způsobů užívání marihuany je povícero. Pokud chcete vědět další informace o marihuaně, můžete se podívat do sloupce vlevo do kolonky Cannabinoidy nebo se můžete na cokoli dalšího zeptat přes poradnu, jsme vám k dispozici.