Těhotenství
Bára
Chtěla bych Vás požádat o radu. Je mi 25 a hrozně ráda bych chtěla dítě (i manžel). S manželem se o to tedy skoro rok pokoušíme, ale zatím marně. Můj problém ale je v tom, že se bojím na vyšetřní s manželem, o kterém mám podezření že šňupe pervitin, aby se mi to nepotvrdilo. On mi to tedy samozřejmě popírá, proto se bojím zklamání. Ráda bych se tedy zeptala, zda má pervitin nějaký vliv na plodnost a kdyby se mi náhodou podařilo otěhotnět bez vyšetření a můj přítel opravdu pervitin bral, zda to může mít negativní dopad na dítě. Děkuji Vám za odpověď a přeji hodně úspěchů.

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte, spíš než úvahama o plodnosti a vlivu na dítě bych se zabýval tím, jak budete vychovávat dítě s pervitinistou. Mám-li být upřímný - bude to na h... Hodně na h... Takže bych se napřed pokusil zjistit - jak na tom manžel je. A pokud šňupe pervitin a není to zrovna tak že celej rok nepije, nekouří ..., ale vždycky třetí srpnovou neděli odjede s kamarádama na chatu kde se spařej jako ... a pak zas rok abstinujou, Tak bych spíš neplodnosti na vašem místě děkoval. Vyhnete se možná problémům, který jsou mnohem větší než si vůbec umíte představit. Ono mít dítě - znamená být zodpovědný. A někdo kdo se o to pokouší a k tomu šňupe pervitin mi tak zrovna nepřipadá. Uvažte to.
S tou plodností a vlivem na dítě - může to mít vliv, ale spíš menší. V tomhle případě je důležitější matka. :-)
P.s. Držím vám palce. Vezměte rozum do hrsti a uvažujte. Myslím, že dítě je důležitějsí než manžel.