alanon
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli nevíte, zda je v Prostějově nebo někde v okolí alanon ,,, navštívila jsem to v Brně ale to je daleko.

Odpověděl: Uživatel Testovací
Dobrý den, co je mě známo, tak svépomocná organizace Al-Anon (sdružení příbuzných a přátel alkoholiků, program je adaptován z programu Anonymních alkoholiků) funguje bohužel pravidelně pouze v Praze, Brně a Ostravě. Dále uvádím kontakty: Praha (Na poříčí 16, Praha 1, Kontaktní osoby: Helena: 602 621 117, Natalie: 605 254 711, al.anon.praha@centrum.cz), Brno (Kontaktní osoba: Šárka: 776 279 091), Ostrava (Kontaktní osoby: Květa 723 572 833, Yvetta 739 054 646). Nezbývá než zkusit zjistit na uvedených kontaktech, zda nejsou ve vašem okolí nově další skupiny. Přeložené materiály a literatura např. na http://al.anon.sweb.cz/. Případně se zkusit obrátit na služby pro rodiny závislých nebo specializované psychiatrické ambulance (AT poradny) např. v Olomouci (kontakty najdete na www.drogy-info.cz pod kolonkou Mapa pomoci).