je zavisla??-3
maca
Dneska mi kamoska rekla,ze pernik nemela 4 dny. Ted uz jenom snupe. Vypada uplne normalne. Asi bych to nepoznala, kdyby mi to nerekla. Rekla sem ji, ze pisu do jedny poradny a ona, ze nikam volat ani psat nemam. Nechce o tom mluvit. Mysli si, ze je v pohode, ale presto se o ni bojim.

Odpověděl: Dana Holubová
"Čtyři dny abstinence jsou určitě lepší než žádný, ale nejsou rozhodující. Uvidíte, jak to bude vypadat dál. Můžete přijít do jakéhokoliv K-centra v Kontaktech i sama a víc si o tom promluvit - jak to třeba na kamarádce poznáte, co může ona sama dál dělat a podobně. Pokud jste kamarádce řekla, že se někde radíte, nebude mít pocit, že děláte něco za zády nebo proti ní, i když s tím třeba nesouhlasí. Vy mále ale svoje důvody proč se o ní bojíte, takže jednejte podle nich."