Informace
Starostliva
Dobrý den. Chci se zeptat, zda kdyz maji znamy doma porad susenou marihuanu v otevrene krabicce a taky ji tam bali, ale nekouri ji doma, jestli i to muze mit nejaky vliv na deti, ktere v te mistnosti pobyvaji cely den. Je sice mimo dosah deti, ale je tam porad citit. Tak jestli i to, ze ji maji porad takhle doma, muze nejak deti ovlivnit a jak konkretne? Moc se v tom nevyznam, tak dekuji za podrobnejsi informace a vysvetleni.

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Starostlivá,
děkujeme za dotaz. Volně položnená marihuana by na vývoj dětí opravdu neměla mít vliv.
Jinak je to s kouřením v přítomnosti dětí. To by mohlo být ohrožující hlavně ze zdravotních důvodů, jelikož se marihuana často kombinuje s tabákem a kouř nejen dětem opravdu neprospívá.
Otázkou také může být, jak je skloubitelné kouření marihuany s péčí o děti. Marihuana může mít tlumící účinky, člověk nemusí být schopen rychlé a adekvátní reakce v případě krizové situace, která se při péči o hlavně malé děti může objevit raz dva....to mne jen napadá k tématu rodičovství a užívání marihuany.
Snad Vám moje odpověď takto bude stačit, pokud byste měla ještě jiné otázky, budeme rádi, když napíšete.
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná