Heroin
Barka
Dobrý den, píši již potřeti. Potřebovala bych kontakty na detoxikaci, aby mohl co nejdříve někam nastoupit. Nedaří se mu bez té drogy být, ale sám si obvolava kam by mohl nastoupit na detox můžu vás poprosit o kontakty kam se obrátit ať je to klidně i na Aljašce kamkoli ho odvezu hlavně, ať je v pořádku. Moc vám děkuji za odpověď. Sama jsem úplně neznala všeho a je přímé těžké cokoli najít.
Moc ještě jednou děkuji Barka

Odpověděl: Nikol Spůrová
Znovu Vás zdravím, Barka,
chápu Vaší naléhavost, i to, že chcete kamarádovi, co nejdříve pomoci.
Bohužel, nevím, jaké jsou aktuální kapacity detoxifikačních oddělení.
Kontakty můžete najít např. zde na tomto odkaze: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/?t=5&r=#result
Naši klienti nejčastěji vyhledávají detoxifikaci v PN Bohnice, Klinika adiktologie VFN Praha, Kosmonosy, Plzeň, Havlíčkův Brod, Jihlava, Červený Dvůr, Bílá voda, ...
Je vhodné obvolat více zařízení a informovat se o aktuální situaci. Ideální by také bylo, aby si je váš kamarád obvolal sám a sdělil kolegům potřebné informace k nástupu a domluvil si vstupní podmínky. Každé zařízení to má trochu jinak.
Pokud byste v tom potřebovali ,jakkoliv pomoct, je fajn vyhledat některé ze zařízení, na které jsem Vám zaslala kontakty. Dostanete tam Vy i váš kamarád všechny potřebné informace o možnostech léčby a podporu před nástupem.
Pro jistotu Vám je zasílám znovu:
DRUG-OUT Klub, z. s.
Ambulantní program
Velká Hradební 13/47, Ústí nad Labem, 400 01
Tel.: 720 347 918
www: http://www.drugout.cz/ambulantni-adiktologicke-sluzby
White Light I., z. ú.
Ambulantní program
Pražská 166/47, Ústí nad Labem, 400 01
Tel.: 725 874 363
www: http://www.wl1.cz
nebo
DRUG-OUT Klub, z. s.
Kontaktní centrum
Velká Hradební 47/13, Ústí nad Labem, 400 01
Tel.: 475210626
www: http://www.drug-out.cz/kontaktni-centrum-pro-drogove-zavisle/
Stačí takto?
Držím palce!
S pozdravem,
Nikol Spůrová