Zavislos na kokainu
Nin
Dobry den,
Potřebuji pomoc, muj přitel je zavislý na kokainu.
Ma na nej hrozný vliv, mame spolu malou dcerku, potrebuji mu pomoc nechci aby dcera prisla o otce.
Pomuzete mi prosím.
Stupnuje se to, dřiv to delal obcas ted si davá každy den. Kdyz neni pod vlivem je extremně nepřijemny a ma bolesti hlavy . Prosim pomoc te mi.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
můžete se obrátit na naši specializovanou Poradnu pro rodiče, partnery a blízké a vše co je třeba zkonzultovat v osobním kontaktu. To se mi zdá jako nejrozumnější řešení. Poskytujeme bezplatné služby, mohou být i anonymní. Stačí se jen objednat na uvedených číslech. Pokud se nedovoláte hned, buďte prosím trpělivá, v době, kdy kolegové hovoří se svými klienty, telefony nezvedají. Když budete volat na mobil, zavolají zpět hned, jak to bude možné. Můžete se klidně odkázat na mě.
Doporučuji prozatím partnera do ničeho netlačit. Další řešení bych nechala až poté co se v osobním kontaktu poradíte, doplníte informace atd...
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba: 9,00 - 17,00 (po domluvě lze i v jinou dobu)
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Pokud jste odjinud, uveďte prosím, jaká města máte v dosahu, pokusíme se Vám co nejvhodněji nasměrovat ve Vaší lokalitě.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová