Pervitin/ritalin
Rodič RZ
Dobrý den, syn užívá lék Ritalin a máme podezření na užívání pervitinu. Může lék falešně ovlivnit drogový test? Pokud ano, jak otestovat, abychom zjistili konkrétně výskyt pervitinu? Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
pokud syn užívá Ritalin, budou orientační testy pozitivní. Orientační test je pouze orientační a neumí rozlišit, zda šlo o pervitin nebo užívaný předepsaný lék.
100% výsledek Vám zaručí pouze toxikologický rozbor.
V Praze se můžete obrátit například na: https://www.vfn.cz/pacienti/kliniky-ustavy/ustav-soudniho-lekarstvi-a-toxikologie-toxikologie/oddeleni/
Informace pro rodiče o testování, zde:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
Pokud byste měli zájem probrat více podrobněji, jaké potíže se synem máte, trochu si ulevit, načerpat podporu, doplnit si informace atd, pokud by se užívání pervitinu potvrdilo, můžete se bezplatně obrátit na naši Poradnu pro rodiče http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html.
Pokud se budete potřebovat na cokoliv doptat po prostudování informací, neváhejte se ještě ozvat.
Mějte se zatím hezky.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová