Bere pervitin co mám dělat?pomůže mi a pořadí nějaký nějaký psycholog?
Lulucinka
Dobrý den,s přítelem jsem už 10 let Máme 3 zdravé děti.Od začátku vztahu hulí marihuanu a teď poslední rok a půl bere pervitin.Jsem z něho už strašně špatna....jak má jít dětem prikladem :( já jsem přestala kouřit když jsem se dozvěděla že jsem těhotná a on dělá tohle.Ma divné stavy,občas halucinace...někdy je hodný a někdy zly.Neuhodil mě spíš mě Tyra psychicky....měl se jít 2x léčit ale vždy to odvolal že to zvládne a nebo že by neměl jak platit hypotéku Přitom ani teď ji obcas neplatí a musí to platit jeho máma.Ja dost často brečím a jsem z toho opravdu spatna.Vzdy jsem si přála mít barák ,zahradu,rodinu a hlavně zdravé děti a teď si sními nedokážu ani pořádně hrát...hraju si s nimi ale už ne jako dřív ...ve mě to jakoby vyhaslo ...už nemám tolik radost z malickosti jako dřív :( potřebovala bych se asi někomu vyzpovídat a povyprávěl úplně od začátku aby to dávalo hlavu a patu....aby mi někdo poradil a pochopil mě.Myslite že by mi nějaký psychiatr nebo psycholog mohl poradit?předem děkuji za odpoved

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Lulucinko,
moc děkujeme za Váš dotaz a za důvěru.
Vaše situace, podle toho co popisujete, opravdu není jednoduchá a úplně chápu, že se cítíte vyčerpaně a vyhasle. Soužití s někým, kdo užívá drogy, není nikdy jednoduché. Ve Vašem případě, kdy jsou přítomny děti, závazky jako hypotéka atd., musí být opravdu velmi těžké situaci bez podpory zvládat a věřím, že by mohla pomoci právě možnost s někým se otevřeně pobavit o tom co se děje, jaká východiska Vaše situace má apod.
Určitě bych Vám doporučila obrátit se na nějbližší protidrogové zařízení. Ta většinou nabízejí služby právě i partnerům a rodinným příslušníkům osob užívajících návykové látky. Je to přesně místo, kde se dá o věcech mluvit bez obalu, bez obav z odsouzení apod.
Ve Vašem Kraji funguje organizace Advaita: https://advaitaliberec.cz/program-ambulantniho-poradenstvi/poradny-pro-gambling/
Zkuste se na ně obrátit, zda by Vám doporučili nejvhodnější službu ve Vašem okolí.
Přeji hodně sil a ať najdete místo, ve kterém naleznete podporu a pomoc. Pokud byste měla ještě jakýkoliv dotaz, neváhejte se na nás znovu obrátit.
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná