Substitucni lecba
Jitka
Dobry den
Jsem matka syna s diagnozou -
Dualni diagnoza/schizofrenik se zavislosti na psychoaktivnich latkach/
lecen 17let/
Jeho ambulantnim lekarem doporucen tesnejsi kontakt s personalem adiktologickych poraden,a zarizenim vaseho txpu
Dle lekare -
Dlouhodobe schizofrenik s hlubokym defektem,zneuzivani navykovych latek,substitucni terapie a polypragmazie
9x hospitalizovan v Bohnicich
Chci se zeptat,zda poskytujete podpurnou pomoc vc substitucni lecby a pokud ano,jak dlouho se v soucasne dobe ceka ,nez by byl prijat do programu.
Bydlim s nim ve spolecne domacnosti,tyka se to velmi uzce i mne
proto se tento dotaz ode mne
Dekuji za vstřícnost a ochotu
Jitka xxxxxxxxxx /matka

Odpověděl: Markéta Kordová
Jitko, dobrý den,
doporučuji spojit se s naší Adiktologickou ambulancí, kde máme program i pro klienty s duální diagnózou.
Adiktlogická ambulance, SANANIM
Žitná 1574/51, Praha 1
tel.: 724 521 913
e-mail: klinika@sananim.cz
mobil: 724 521 913 (Pokud se nedovoláte, prosíme o zaslání SMS a trpělivost. Ozýváme se hned, jak je to možné. Děkujeme za pochopení!)
Program case managementu
Zájemci o služby (mladiství i dospělí) nebo spolupracující odborníci nás mohou oslovit každý všední den od 9 do 17 hodin na telefonním čísle 724 521 913 a domluvit společné setkání. Vstupní rozhovor může proběhnout v prostorách našeho zařízení, v jiné instituci, nebo v přirozeném prostředí klienta. Při vstupním rozhovoru jsou předány informace o programu case managementu a pracovník zjišťuje, zda zájemce naplňuje indikační kritéria a jaká jsou jeho očekávání. Klient přání vstoupit do programu formuluje ústně. O žádosti rozhoduje klíčový pracovník na vstupním pohovoru.
Vstup klienta do programu může iniciovat i spolupracující zařízení, instituce či rodinný příslušník. Navazování spolupráce pak probíhá formou aktivního vyhledávání klienta a opakované nabídky služeb case managementu. Dojednávání spolupráce tak může trvat déle, v průběhu několika kontaktů.
Služby Adiktologické ambulance v rámci základní léčby jsou poskytovány bezplatně.
Více zde: http://www.sananim.cz/o-nas-1/adiktologicka-ambulance-a-adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-aa.html
Na stejné adrese máme i substituční program: http://www.sananim.cz/o-nas-1/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
A Poradnu pro rodiče, tedy pro Vás: http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Podívejte se na informace v přiložených odkazech, pokud něco nebude jasné, klidně ještě napište.
Mějte se zatím hezky, Markéta Kordová