co dělat
Hana
Zjistili jsme,že vnuk 17 let,kouří mariuhanu,bohužel ho v tom podporuje jeho otec,který je navíc alkoholik a výživné platí jen občas.Jak vnuka z toho kolotoče dostat?Děkuji

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
s vnukem mluvte o svých obavách o něj, o tom, že nesouhlasíte s jeho hulením, co by potřeboval, v čem ho můžete podpořit, jak zvládá docházku do školy, pokud studuje, zda doma pomáhá s domácími pracemi.
Nezmiňujete matku vnuka. Pokud otec vnuka takto podporuje, hovořte s ním o tom, jak mu ubližuje. V čem můžete posílit rodiče, aby se cítili více kompetentní ve výchově svého dítěte.
Pokud to nepomůže, můžete se obrátit o pomoc na OSPOD.
Možná si do začátku domluvte konzultaci v Poradně pro rodiče SANANIM, tel 284 824 234 nebo 739 268 527, pokud jste z Prahy a okolí http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
nebo na www.drogy-info.cz najdete dle svého místa bydliště pomoc.
Hezký den, Dana Pěčová