Odpověd na řešení pervitinu vodou
Andy
Dobry den,
moc dekuji za odpověď. Ptam se hlavne protože muj pritel je bývalý narkoman. Ale mam ted velké podezření ze do toho opět spadl. Zjišťuji různé možnosti uzivani pervitinu nejenom šňupáním pomoci brčka ale i i nitrozilne. Nemyslim si ze by to bral nitrožilne, je to hodně videt a na člověku to nechává výrazné stopy. Nacházím ale ve věcech "psanička" a nekolirkat jsem nasla i vodu proto ten dotaz na redeni pervitinu vodou.
Co me ale velmi zaujalo je moznoat řešení pervitinu vodou a ústní aplikace. Můžete mi k tomu říci víc? Ma to stejný nastup jako šňupaní, nebo kouření pervitinu pomocí skleněné baňky. Ucinky pervitinu to nemění?
Hodně jsem kvůli tomuto vztahu přišla a jeste víc je v sázce. Někdy si rikam ze to nemůže byt jasnější, ale nepristihla jsem ho uplne pri činu. Vim říká se "chytrému napověz a hlupáka kopni"...ale jak uz jsem řekla v sázce je hodně. Než ho odříznu chci mit jistotu. Dekuji Vam za odpověď.

Odpověděl: Amrit Sen
Andy, opět zdravím.
Pokud jste našla "aqu", půjde o nitrožilní aplikaci. Ředěním vodou v souvislosti s ústním užíváním jsem měl na mysli, rozpuštění drogy v o hodně větším množství vody, než kolik se užívá k nitrožilní aplikaci, případně rozpuštění v téměř jakémkoli nápoji a její následné vypití.
Pokud chcete ve vztahu pokračovat, riskujete život v nepohodě a neštěstí, kdy budete na všechno sama. A máte li mít šanci na obrat k lepšímu, zavolejte do nejbližšího zařízení, které poskytuje poradenství, podporu, pomoc a další bezplatné služby partnerům rodinným příslušníkům a blízkým uživatelů návykových látek, tedy do adiktologické ambulance, kontaktního centra, nebo AT poradny a domluvte si termín osobní schůzky.
Při poradenském pohovoru, po bližším seznámení s příběhem a situací, Vám zkušení odborníci doporučí konkrétní kroky, jak postupovat, jak se lze pokusit podpořit motivavaci partnera k pozitivním změnám, kontaktu s odbornou pomocí a léčbě, zároveň Vás upozorní na chyby, kterých byste se měla/měli vyvarovat. Zároveň se dozvíte, jak v náročné situaci chránit a opečovat sebe, co je pomoc, a co už ne...
To ale předjímám, měla byste si o svých obavách a zjištěních, nejdříve s partnerem otevřeně promluvit.
Jak můžete podle oblasti a typu zařízení vyhledat kontakty na síť adiktologických služeb v ČR, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://www.drogovaporadna.cz/o-drogach-obecne.html
http://www.drogovaporadna.cz/pomoc-a-lecba.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/stimulacni-drogy-historie.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/opiaty/opiaty-historie.html
Pokud jste z Prahy, nebo okolí, můžete se objednat do naší specializované, bezplatné
Poradny pro rodiče, partnery a osoby blízké: http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Přeji Vám i příteli vše dobré,
Amrit Sen.