Přítel užívá pervitin
Lucie
Dobrý den,přítel v mládí užíval drogy, byl půl roku ve vězení za jízdy bez řidičského průkazu. Kriminál ho poučil a dal si život dohromady. Vše jsem o něm věděla, začali jsme spolu bydlet v rodinném domě a máme dvouletou dceru. Bohužel se k drogám vrátil a pervitin kouří. Podezření jsem měla už delší dobu jednou za čas nespal, nejedl a pak to dospaval atd.. Několikrát jsem na něj uhodila, ale vždy to popřel a ještě ze mě dělal,, debila,, jak to můžu tvrdit. Už mě to naštvalo, nechala jsem mu udělat test, který dobrovolně podstoupil a vyšel pozitivní. Samozřejmě zuřil, že test je špatný, že on nic nebere. Nechala jsem to uležet a druhý den jsem nastoupila v klidu a přiznal se,že pervitin kouří, ale jenom občas, když se naskytne příležitost s kamarádem, kamarády. Vcelku o tom mluvil, že to spustila jeho bývalá práce v PPL, ale že na tom rozhodně není závislý. Takhle to užívá rok a půl. Můj dotaz zní, jak to řešit dál? Docházet někam, dělat mu testy,zvládnout to sami, rozejít se.. Já to potřebuji řešit, nedokážu dělat, že se nic nestalo a hlavně v tom nebudu vychovávat dceru.
Moc děkuji za radu.

Odpověděl: Markéta Kordová
Lucie, dobrý den,
chápu Vaše znepokojení a také chápu, že máte potřebu to řešit, to je v pořádku.
Doporučuji navštívit nějaké odborné zařízení a v osobním kontaktu vše více podrobněji probrat, doplnit si informace, naplánovat další vhodné kroky. Netuším, kde žijete a zda je pro Vás Praha dostupná. Pokud ano, můžete se obrátit přímo k nám. Lze zvážit i účast na skupině pro partnery uživatelů drog, kde si můžete vyměnit zkušenosti s ostatními partnery a vzájemně se podpořit. Poskytujeme bezplatné služby, jen je třeba se předem objednat. Můžete se odkázat ně mě.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Pondělí
9 - 19
Úterý - čtvrtek
9 - 17
Pátek
9 - 15
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Užitečné informace: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová