Test potají
Adam
Má partnerka byla závislá na pervitinu. Tvrdí, že je již 3 roky čistá. Rád bych jí udělal test potají. Nechci ji urazit pokud čistá opravdu je. Jak to ale udělat?

Odpověděl: Markéta Kordová
Adame, dobrý den,
testy potají se dělají opravdu špatně, protože k tomu potřebujete tělní tekutiny.
Více o testování se dočtete, zde: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
Dále doporučuji pročíst základní informace pro blízké, zde: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Spíše bych se zaměřila na projevy chování, na příznaky (viz informace výše), pokud by Vás k tomu cokoliv napadlo, až si informace pročtete, klidně ještě napište. Stejně tak, pokud se budete potřebovat na něco doptat.
Pokud byste stál o osobní konzultaci, můžete se obrátit na naši Poradnu pro rodiče a partnery a vše potřebné více podrobněji probrat, poskytujeme bezplatné služby, kontakt v odkaze.
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová