opakovane užívání drog
dejv
Dobrý den,
syn se vrátil před tydnem z detoxu Pod petřínem je mu 17 let
a už je to ještě horší než před detoxem. nevíme jak dál postupovat, nechodíme do práce
nespíme, vše už vnímá i 10 letá dcera.
děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
to mě mrzí, chápu, že je to zátěž pro celou rodinu.
Samotný detox zpravidla nic moc neřeší (vyjma zmírnění abstinenčních příznaků a vyabstinování se pod lékařským dohledem, zbavení se fyzického návyku). To podstatné, a to závislost psychickou, detox nevyřeší. V návaznosti na něj je třeba podstoupit léčbu závislosti jako takovou ve stacionáři, v léčebně nebo v terapeutické komunitě a pokračovat dále v následné péči (doléčování). Je to dlouhodobý terapeutický proces.
Syn byl Pod Petřínem, takže předpokládám, že jste z Prahy. Doporučuji se spojit s naší Poradnou pro rodiče a více v osobním kontaktu probrat vše co je aktuálně třeba, informovat se možnostech, poradit se, jak vhodně se synem komunikovat, naplánovat další vhodné kroky... bylo by to pro Vás přijatelné?
Poskytujeme bezplatné služby, jen je třeba se do poradny předem telefonicky objednat.
Zde případně kontakt:
Poradna pro rodiče, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Pondělí
9 - 19
Úterý - čtvrtek
9 - 17
Pátek
9 - 15
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Mějte se zatím hezky, kdyby bylo třeba, ozvěte se.
S pozdravem, MK