Pprosba
Romana
Dobrý den.
Otec chlapce tahá po soudu ze bere drogy, ale není to pravda,neboť testy máme ale potřebujeme k zitrejsimu soudu, testy dnes, na koho se mám obrátit a kolik to stojí.
Děkuji R. T. xxxxxxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Romano, zdravím Vás,
pro soud jsou potřeba testy prováděné toxikologickou laboratoří, ale pokud si je soud sám nevyžádal, netuším, zda to jako důkaz bude brát v potaz. Také si nejsem jistá, zda to jde vyřešit ještě dnes, obvykle jsou výsledky hotovy do týdne.
Zavolejte si do laboratoře a informujte se o podmínkách, stejně tak ceně.
Ústřední toxikologická laboratoř
při Ústavu soudního lékařství a toxikologie Všeobecné fakultní nemocnice v Praze
areál Dětské kliniky, 1.patro, budova A2
Ke Karlovu 2, 120 00 Praha 2,
Tel.: 224 967 188
- konzultace k odběru na tel.: 224 911 267
http://www.vfn.cz/pracoviste/kliniky-a-oddeleni/ustav-soudniho-lekarstvi-a-toxikologie/
Mějte se hezky, MK
P.S. jsme anonymní poradna, příjmení jsem tedy záměrně umazala.