ad.léčení syna
Václav
Dík za mapu,ale to jsem zase v Mukařově a nic jinýho. To je ale pro nejhorší případy a to ještě tak úplně syn nebude. Potřebuju něco takovýho, kde může nastoupit odvykačku na drogování a zvykačku na práci bez těch "brigulí" , co tam požadujou.
Rád bych alespoň kopii odpovědi na e-mail (nač ho zadávám) ne jen nějaký kód, podle kterýho to ani nejde najít. Našel jsem to náhodou.

Odpověděl: Markéta Kordová
Václave, opět Vás zdravím.
Netuším, jak jste přišel na to, že TK Mukařov je pouze pro ty ,,nejhorší" případy. Přijímají do léčby klienty od 15let, tudíž je tato komunita otevřena k přijetí klientům ve všech fázích užívání, od mladistvých experimentátorů až po každodenní několikaleté uživatele. Také netuším, co máte na mysli ,,brigule" co požadují (?).
V minulé odpovědi jsem Vám posílala odkaz na Mapu pomoci, kterou jste využil. V této databázi naleznete veškerá odborná zařízení v celé ČR, která se specializují na léčbu závislosti. Zkuste se ještě podívat, možná zkusit i jiná města. Nejlépe uděláte, když se pak s konkrétním zařízením spojíte a budete se informovat o podmínkách přijetí a poskytovaných službách přímo s daným vybraným zařízením, dostanete pak přesnější informace.
Nebo se obrátit na nejbližší Kontaktní centrum pro uživatele návykových látek (poskytují i poradenské služby rodičům) a nechat si s vhodným výběrem a zprostředkováním pomoci. Tímto způsobem přes internet máme poněkud omezené možnosti, bohužel.
Mějte se hezky, přeji, ať vhodné zařízení brzy najdete.
S pozdravem, MK