před krachem manželství - užívání THC
Chycoy
Moc Vás zdravím. Děkuji za odpověď, která mi dala podporu a ukázala mi pochopení a soucit. Ano, není mi z celé situace vůbec dobře, proto také hledám pomoc a odpovědi, jak postupovat dále. Upřímně ráda přijmu kontakty na poradnu pro mezilidské vztahy. Ještě jednou děkuji za velice citlivou odpověď.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Chycoy,
odpověď vyvěšujeme skrytě, protože jste do poznámky uvedla město, kde bydlíte.
Omlouvám se, že jsem se dřív k odpovědi nedostala. Bohužel nemám v Kroměříži žádné osobní kontakty. Dávám tedy na doporučení kolegů a nabízím dvě možnosti.
1. obraťte se na psychologa Psychiatriacké nemocnice v Kroměříži, pana Davida Ungera, případně kohokoli z jeho kolegů na odd.9 - zde kontakty, v krátkosti popištte svojí situaci a ptejte se, zda by bylo možné docházet na poradenství přímo k nim, případně na koho by vám doporučili se Kroměříži obrátit
PhDr. David Unger (e-mail: ungerd@pnkm.cz, tel. 573 314 406).
nebo
2. můžete zkusit poradnu:
Centrum poradenství pro rodinné a partnerské vztahy, p. o.
Nitranská 4091, 767 01 Kroměříž
Telefon: 573 340 131, 775 760 789
E-mail: poradna.kromeriz@centrum-poradenstvi.cz
Konzultační hodiny
Pondělí 8.30 - 14.00
Úterý 8.30 - 15.00
Středa 8.30 - 16.00
Čtvrtek 8.30 - 18.00
Pátek 8.30 - 14.30
Ještě jednou přeji hodně sil!
Držte se.
Gabriela Minařík.