Drogy
Simona
Dobrý den,chci se Vás zeptat.Můj přítel v milosti bral drogy.Teď mi tvrdí,že je nebere,ale jeho chování mi přijde někdy přehnané. Rozčílí jej maličkosti. Napíšu Vám pár poznatků, které mě na něm trápí a Vy mi prosím odpovězte,co si o tom myslíte.Většinou si v pátek po práci a nebo když má volno někam odskočí.Po té tráví čas na WC, říká,že něco špatného snědl.Má průjem,žádné jídlo v něm nevydrží.Má problém i s udržení moči a to mu je něco málo přes 40 let.V ten moment nemá chuť na jídlo, přičemž v ostatní dny je gurmám.V noci nespí.Dokáže být vzhůru do rána a hrát hry. Sex by mohl mít i 5x za noc. V ostatní dny na to ani nepomyslí.Potom je zas hrozně unavený,prospí celý den. Má hrozně rychlý tep.Na těle má hnisavé vyrážky.Jde na operaci zubů, protože má zánět.Barva zubů je nažloutlá.Nehty na nohách má rozpraskané.Třes v rukách. A to nejhlavnější je nervozita, ale hrozná. Už nevím, co říkat, protože vše je špatně.Našla jsem mu malinkou obálku a trubičku, která mu vypadla. Sem tam si zahulí trávu, prý, že po ní dobře usne. Nevím, co si mám myslet, když jsem se ho na to zeptala. Tvrdil mi, že nejsem normální. Pracuje jako kamioňák a tohle si nemůže dovolit,že by přišel o práci.Nevím si rady. Myslím si, že mi lže. Ráda bych mu pomohla a to jsem mu i řekla, ale on prý nemá problém. Moc Vám děkuji za radu.

Odpověděl: Markéta Kordová
Simono, dobrý den.
Hned v úvodu bych chtěla zmínit, že nejde objektivně posoudit stav někoho na dálku, přes internet, na základně několika mála informací.
To, co jste ve svém příspěvku popsala vypadá, že by se mohlo o návrat k drogám vrátit, jednak na Vámi popsané chování, situace i nález trubičky. Ale 100% Vám to zaručit nemůžeme.
Podívejte se na informace, zde:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/kokain.html
Pokud by Vás k tomu ještě něco napadlo, neváhejte kdykoliv napsat znovu. V případě, že byste stála o osobní konzultaci, kde byste o svých pochybnostech více podrobněji mohla pohovořit a poradila se co a jak dál, můžete bezplatně navštívit naši Poradnu pro rodiče a partnery (ale nevím, zda je pro Vás Praha dostupná, pokud ne, můžeme Vás nasměrovat jinam).
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Pondělí
9 - 19
Úterý - čtvrtek
9 - 17
Pátek
9 - 15
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Mějte se zatím hezky, MK