bere nebo nebere
julča
zdravim moje kamaradka ma pritele ktery drive bral drogy ted maji dite seka latin chodi do prace ale nekdy ma ulet ze neprijde 2 dny domu vypina telefon nezveda pak prijde hadaji se a zase se venuje rodine .Kamoška je unavena pak lita okolo ditete školka domacnost .Dřive taky brala drogy nekdy spi odpoledne se synem myslite ze bere nehubne rada si poji syna miluje nade vše akorat někdy nějaka hadka stara se o sebe nekdy ne kdyz nestiha co myslite bere nebo ne děkuji a ještě zjistila že ji partner dost podvadi nekdy ji nebavi vubec tak nevim bere nebo ne diky

Odpověděl: Amrit Sen
Julčo, zdravím Vás,
díky za důvěru.
Je fajn, že máte o kámošku starost. Takto na dálku, na základě nesourodých informací, odpusťte, nedokážeme my, ani nikdo jiný posoudit, jestli Vaše kamarádka drogy užívá, či nikoli, byť tomu některé z nich mohou nasvědčovat.
Proč se kamarádky nezeptáte a nesdělíte jí důvody, respektive obavy, které Vás k tomu vedou? K přátelství přece důvěra patří, nebo ne?
Teď, jestli dovolíte, se zeptám já Vás, proč se ptáte? Máte představu o tom, jak naložíte se skutečností, ať už bude jakákoli?
Děkuji za upřesnění a případnou odpověď.
Přeji Vám i kamarádce vše dobré, Amrit Sen.