Závislost na alkoholu
Dasa
Dobrý den
obracim se na vás s prosbou. Mam vnuka, který je závislý na alkoholu. Drogy zvladnul vlastní silou. Má 28.roku, chce založit rodinu a Rad by vyřešil tuto situaci, souhlasí i s detoxem. Poraďte mě prosím, kam se má obrátit.
Předem děkuji za odpověď a radu.
xxxxxxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Dášo, dobrý den.
Je fajn, že se vnukovi podařilo vyřešit drogy, ale jak sama vidíte, závislost jako takovou to moc nevyřešilo. Někdy se bohužel stává, že se jeden návyk pouze zamění za jiný. Proto je rozumné projít léčbou závislosti v nějaké formě, hned v návaznosti po detoxu.
Pobyt na detoxifikační jednotce je třeba v pracovních dnech domluvit předem, seznam detoxů naleznete v databázi, zde: www.drogy-info.cz v rubrice Mapa pomoci zadat kraj, okres, město a druh (v tomto případě Detoxifikace).
Přeji, ať se vnukovi podaří vše v brzké době zařídit a dostatek sil!
S pozdravem, MK
P.S. Vaše příjmení jsem záměrně umazala, naše poradna zachovává anonymitu všech pisatelů.