Kokain
Miš
Dobry den mám přítele kerej bere kokain a nevim co sním k doktorům ho nedostanu ale nevim jak mu pomoct aby zase byl čistej hrozně se změnil sem sním 11let a 6 let stoho blbne z drogama nevim jak často to bere ale už nevim co snim opustit ho nechci protože potřebuje pomoc a nevim jak mu pomoc jestli můžu poprosit o radu nejdriv začal pikem pervitynem a tet kokain

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
z Vašeho popisu situace není jasné, jestli přítel o nějakou pomoc stojí, jestli chce s drogami přestat. Bere už je poměrně dlouho a zatím to šlo i v rámci vztahu s Vámi. Změnilo se teď něco, že Vám to najednou vadí? Nebo že by to mělo přestat vyhovovat jemu? Proti jeho vůli mu asi moc nepomůžete, úplně se tím vyčerpáte a budete jen zklamaná, že se nic nezmění. Když byste se rozhodla, že nechcete žít s uživatelem drog, nemůže Vám to rozhodně nikdo vyčítat, ani on. Byla by to pro něj zpráva, že něco není v pořádku. Ale chápu, že to není jednoduché rozhodnutí.