Suboxone - rizika nemoci odpoved
Simca 23
Dekuji za rozsahlou odpoved. Jiz v minulosti (cca rok zpet) jsem na Vasi poradnu psala ohledne rad prave na tema suboxone. Nevim zda jde dohledat, ale je pod stejnym jmenem Simca 23. Nejedna se zde o moji osobu. Ptam se jelikoz mam problem s pritelem, ktery si suboxone velice pravdepodobne picha. Pritel je nesdilny a kdykoli kdyz zacnu o tehle veci nejakym zpusobem diskutovat (snazit se si promluvit), nikdy nechce. Prave je to asi tyden, co byl v nemocnici a zjistili mu trombozu v noze, coz me znepokojilo a hned jsem si to spolija s uzivanim suboxone jehlou. Proto tenhle dotaz - jestli tohle onemocneni s tim ma co docineni a co vse se muze stat. Natikaji mu obcas i ruce a nohy, jak jsem se docetla ve Vasi odpovedi. Mam o nej strach.

Odpověděl: Markéta Kordová
Simčo, zdravím Vás.
Ano, dotazy (ze dne 12.6.2017 a zde dne 8.12.2017) jsem zpětně dohledala. Pokud se na ně chcete ještě podívat, můžete si je vyhledat zde v systému naší poradny (okno v rohu - Odpověď podle kódu - pod kódy 961085 a 587881.
Injekční užívání může vést k celé škále zdravotních komplikací. Jestli má, ale jeho způsob užívání přímou souvislost s jeho současným zdravotním stavem Vám takto přes internet zaručeně neumíme říct. Pro objektivní posouzení by byla potřeba konzultace s lékařem, který ho má v péči a zná celkový zdravotní stav a anamnézu.
Před časem jsem Vám dávala kontakt na kolegy u Vás, spojila jste se s nimi?
Když tak se ještě ozvěte.
S pozdravem, MK