Pomoc priteli
Tessa
Dobrý den, potřebuji nutné radu. Jak mám pomoc příteli se dostat z pervitinu ? Byla by nějaká rada? Má 4leteho syna a mě to úplně zabijí. Nechci aby se tím ničil. A chtěla bych mu vážně pomoci není nějaká jiná látka třeba snupaci tabák když potřebuje mít porad něco v nose nebo jak se to říká? Opravdu vás prosím o pomoc

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
hlavní otázkou je, jestli syn o pomoc stojí a jestli se chce pervitinu zbavit. Pokud ne, je hodně těžké pomoci mu proti jeho vůli. Pokud by se ho zbavit chtěl, pak by bylo nejlepší, kdyby zašel do nejbližšího Káčka a s nimi tam probral možnosti. Žádná náhražka pervitinu, která by ho od něj sama o sobě odlákala, bohužel není.
V případě, že by přítel přestat nechtěl a přesto byste chtěla zkusit se situací něco dělat, bude třeba probrat ji podrobněji, nejlépe osobně. Pak je dobré zajít do některého z center (právě Káček nebo podobných), kde nabízí pomoc blízkým uživatelů. Pokud byste nevěděla, kam zajít, napište nejbližší město, kontakt Vám ráda zašlu.